Jako již každý rok, i letos proběhl v Novém Městě na Moravě začátkem března Světový pohár v biatlonu. Tento sport se v posledních letech těší v České republice nevídané popularitě a očekávány tak byly davy návštěvníků z Česka i zahraničí. S Mitko Events jsme se této unikátní akce zúčastnili také díky našemu váženému klientovi – společnosti Generali.
Generali česká pojišťovna je generálním partnerem Světového poháru v biatlonu a zároveň jedním ze sponzorů Nadace pro Leontinku, která s českými biatlonisty spolupracuje. V Novém Městě na Moravě si proto klient přál vytvořit fanzónu, která fanouškům nabídne zábavu pro celou rodinu, podporu dobré věci i místo pro odpočinek a vstřebávání zážitků.
Naším hlavním cílem bylo, aby Generali fanzónu nepřehlédl žádný z návštěvníků Světového poháru. K tomu jsme použili obrandované reklamní vlajky. Samotná fanzóna pak probíhala v prostorech výrazných nafukovacích a nůžkových stanů, které poskytovaly dostatečné zázemí pro připravený program – fotostánek, laserovou střelnici a další zábavné i edukativní aktivity. Obstarali jsme také tisk a konstrukci prezentační reklamní stěny. V neposlední řadě nechyběla oblíbená lehátka a sedací kostky v barvách a s logem klienta.
Máme radost, že jsme pro Generali českou pojišťovnu mohli zrealizovat další úspěšný event, který dle ohlasů u návštěvníků opravdu zabodoval. Pokud byste Vámi připravovanou akci chtěli vylepšit originální instalací s výrazným brandingem, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám pomůžeme vše zrealizovat!