Existuje mnoho nástrojů, které dokáží rozšířit povědomí o vaší značce a zapůsobit na vaši cílovou skupinu. Může se zdát, že většina marketingu se dnes odehrává v online prostoru, ale je dobré nepodcenit ani offline prezentaci. Jedním s ideálních prostředků, jak se zviditelnit, je použití reklamních stanů? Pojďme si prohlédnout několik možností, kde všude je můžete využít k rozšíření marketingového dosahu.
Více informacíVstup do světa marketingové propagace online může být jako výlet do neprobádané divočiny. Jedny z nejúčinnějších nástrojů pro zvýšení viditelnosti značky jsou ale stále i offline. Ve veřejném prostoru, na akcích, veletrzích a festivalech máte možnost být svým zákazníkům mnohem blíže, než si myslíte. Mimo eventové předměty, jako jsou slunečníky, brány či lehátka to jsou především reklamní stany. Krom úkrytu, který skýtají se mohou stát i vaším cenným spojencem při budování povědomí o značce. V tomto článku se podíváme na několik způsobů, jak mohou zvýšit viditelnost vaší značky.
Více informacíNapadlo vás někdy, že lehátka nemusí sloužit jen k relaxaci na pláži nebo na koupališti, ale mohou být také užitečným reklamním prostředkem? Ano je to možné. V dnešním blogovém příspěvku se zaměříme na to, jak se dá tato možnost efektivně využít k propagaci vaši značky.
Více informacíNafukovací reklamní brány jsou ideální nástroj pro zviditelnění vaší společnosti na sportovních akcích. Výhodou je snadná a rychlá stavba a velká reklamní plocha, kterou je možné potisknout základní barvou a doplnit o odnímatelné bannery na suchý zip, nebo natisknout sublimační metodou vlastní design. Bránu pro závodní trať nebo jinou akci si můžete vybrat ze dvou variant – nafukovací a pneumatické. A jaký je mezi nimi rozdíl ?
Více informacíV MITKO si vážíme vaší spokojenosti a usilujeme o rychlé a efektivní řešení vašich potřeb. Abychom vaši objednávku mohli odbavit co nejrychleji a celý proces maximálně urychlit (protože často jde o dny), pomůže nám, když si před zadáním poptávky zodpovíte na pár otázek. Které to jsou a proč jsou důležité? Systém několika otázek, které pomáhají blíže specifikovat vaše potřeby a zkracují dobu mezi zadáním poptávky a finálním převzetím objednávky, se nám osvědčil. Při komunikaci pak nevznikají žádná hluchá místa – vy přesně víte, co potřebujete, a my víme, jak to pro vás vyrobit. Nemusíme si zbytečně telefonovat, vysvětlovat, upřesňovat – prostě všichni víme co dělat. To ale neznamená, že bychom vám nebyli kdykoliv k dispozici pro dotazy nebo konzultace. S radostí vám pomůžeme pokaždé, když si nebudete jistí. Některé věci ale víte přece jen lépe vy.
Více informacíVe světě venkovních akcí, eventů a festivalů je správná volba stanu jedním z klíčů k úspěchu. Stany zajišťují komfort pro hosty, zastřešení pro produkty nebo služby a přispívají k celkové atmosféře. Navíc mohou být i skvělým reklamním nosičem. V následujícím článku se podíváme na tři hlavní typy eventových stanů – nafukovací, nůžkové a pneumatické – a prozkoumáme, co z nich dělá ideální volbu pro různé příležitosti.
Více informacíSvatba je jedním z nejdůležitějších milníků v lidském životě. Není proto divu, že si tento den chcete se svými blízkými užít na maximum. Rozhodujete se, jaký typ svatby zvolit a nevíte, co všechno potřebujete pro skvělou svatební party? Poradíme vám.
Více informacíSportovní akce a závody se neobejdou bez důkladné přípravy, do které se počítá i objednání a nakoupení potřebných doplňků, které ochrání organizátory i návštěvníky před případným deštěm, nabídnou jim odpočinek po sportovním výkonu nebo tou správnou formou zviditelní pořadatele či sponzory. A jaké reklamní doplňky jsou pro podobné typy akcí nejvhodnější?
Více informacíAť už se chystáte prezentovat jakýkoliv výrobek nebo firmu z oblasti zemědělství či výroby, propagaci na veletrzích, přehlídkách i prodejních akcích vám usnadní praktické a spolehlivé zázemí, které poskytne ochranu vašim produktům i zaměstnancům při venkovních akcích, ale také reklamní plochu, která o vás dá vědět.
Více informací